miercuri, 3 septembrie 2008

“I hope u hit a wall. Constantly.”


"Discutii filosofice pe baza acestei expresii. Eu sunt Chris. Nu K, nu Bee, Chris. Bee m’a pus sa scriu acest articol,dar momentan sufar de lene acuta si sictir molipsitor de’ti vine sa’mi futi p palma. Deci. Eram afara cu Bee si cu Bia. Acum mananc o capsuna naturala din propria’mi gradina si mi’e frica sa nu murdaresc tastatura laptopului cu ea. Deci fac o mica paranteza sa mananc capsuna…
(paranteza in care mananc capsuna…)
Gata, am terminat de mancat capsuna. Si m’am si sters pe maini cu un servetel. Asta imi aminteste de un reportaj de la ProTv când povesteau de microbii de pe tastatura… dar poate o sa va povestesc despre asta cu alta ocazie.
Revenim.Tocamai m’am intors din living, la auzul unor note dubioase dintr’un concert Rammstein de’al lui tata…:-@ dar si despre asta o sa vorbim alta data.
Acest text este despre invatarea fizicii fortat si involuntar. De la simpla expresie „I hope u hit a wall, constantly.” adresata de Bee unui pusti de vreo 6-7 ani care se dadea cu o tricicleta si tipa de’si scuipa plamanii.
Raspunsul meu a fost sec si involuntar,dupa o discutie despre a lovi un zid sau doua ziduri. I’am explicat cum poti lovi un zid constant, in timp ce ea imi arata cum poti lovi un zid continuu. Cum Bee a afirmat: „continuu nu e acelasi lucru cu constant”, dar „continuu inseamna constant”, provocarea a fost lansata. Daca este sa vorbim despre fizica… fizica! „Atunci trebuie sa calculam viteza in care se deplaseza copilul înainte de a lovi zidul si dupa [in cazul in care lovitura nu i’a fost fatala,iar in acest caz, am intalni forta gravitationala.], viteza vantului si directia lui, forta de frecare a rotilor cu pamantul, desigur folosind raza lor, presiunea asupra zidului lovit si presiunea atmosferica.
Concluzie: Sa’i spui unui copil cu mintea frageda sa se loveasca de un zid nu e atat de usor pe cat pare.
p.s. toate aceste lucruri sunt inventii nu avem nevoie de presiune atmosferica… cred. Oricum nu stiu,nu’mi pasa, nu sunt o tocilara si cam asta e tot."
concluzie trasa de mine aka bee: da...v-am prezentat ziua de astazi dintr'o alta perspectiva.una care a putut sublinia boala mea pentru copii mici...cum as vrea eu sa ii bag si sa ii tin in frigidere cu usa transparenta(ca cel din selgros..ala pe care i l'am aratat mamei..si in fata caruia i'am spus mamei fantezia mea cu acel copil inghetat)..sa ii tin legati de un gril..sa fac foc de tabara din ei ..pentru ca tot ne ducem de rapa..inchei acest post cu mesajul
P.S..sa ma futh pe alegerile pizdii ca pe tanti Aglaia...

Niciun comentariu: