miercuri, 3 septembrie 2008

nu mai pun suflet ca nu mai am pentru mine.zi macar ca/ce vrei.ca nu sunt mama omida sa ghicesc stari.sau poate o sa dau peste o super putere.


celelalte cuvinte0daca vrei

Nu am dreptate? Atunci de ce te uiţi aşa la mine?parca mi’ai da dreptate...
si tu simti la fel?
hai nu zau..sa vezi si tu cum e..
mai bine renuntam..si .
hai sa avem incredere..
.eu am!..
tu ai?
Nu sunt dispusa sa fiu oricine.sunt.eu aia ciudata si care pune suflet mereu in tot ce face.(/:)) si care isi iubeste prietenii si le este alaturi mereu.si care are incredere in ei…poate si atunci cand nu ar trebui nici sa se uite la ei..
Asta e un mod mai dragut in a spune ca @#@%$#%^$#@$ si ca m’am saturat sinonim cu
Q#$@#%%@$%!@#@#p#!@mm@#$%^%^
Bun..ca stiu ca se intelege mai bine cand spui din prima
ca@!#!@$$#@! si ca ii iubesti.
ourvoir.

bee.

Niciun comentariu: