miercuri, 7 octombrie 2009


-A trebuit sa invat totul despre tine..netezimea pielii tale, bosumflarea ta de dimineata , pe care o consider atat de incantatoare..stiu ce iti place sa mananci la micul dejun , cum iti prinzi parul, cum iti machiezi ochii,ce haine preferi sa porti si pe ce parte a patului dormi. am ascultat de mii de ori piesele tale preferate pe care le fredonai incet cand imi faceai eclere. am privit minunat toate fotografiile tale, citindu-le povestea, incercand sa iti regasesc liniile zambetului.
in fata cator vitrine nu te'am vazut oprindu'te fiinda te-ar fi incantat cutare pictura, cutare buchet. ai talentul sa alegi partea cea mai buna din fiecare lucru, sa transfigurezi cea mai marunta clipa intr'un prilej de bucurie. vrajesti cotidianul , esti in stare cat ai clipi sa infrumusetezi o incapere anonima, sa o faci a ta..si niciodata nu ai spus "TI-AM SPUS EU?!"
-Cei care traiesc in cuplu nici nu isi dau seama ce noroc au...

4 comentarii:

ro spunea...

superb e tot ce trebuie zis. si astfel ai devenit si tu, prin cuvintele tale, unul din lucrurile care ma face sa imi dau seama cat de mult il iubesc. multumesc

Ada Cadaver spunea...

..netezimea pielii tale ...am privit minunat toate fotografiile tale:x
superb.

bia spunea...

stiu 8->

Kali spunea...

Cuvintele astea chiar au fost spuse cu sufletul,cu inima..:)