duminică, 15 noiembrie 2009

99 de lucruri despre mine

pai chris a aruncat leapsa asta la mine.o sa fie amuzant.

1.acum ascult iris
2. si citesc niste poezii de nichita stanescu
3... sunt versurile lui nicu alifantis..
4. si nu m'ar mira faptul ca nu multa lume stie chestia asta
5. aseara m'am enervat si mi'am zis ca de revelionul asta imi scot tocurile afara din dulap si inchiriez niste lumini si sa'i pazeasca Dumnezeu pe vecinii cristinei de ce revelion o sa organizez impreuna cu ea.
6. mama o sa citeasca mai sus si o sa fie putin socata
7. mami, iti promit ca nu o sa vina politia.
8. doamne.....ai mila.
9.cum o sa ajung eu la 99?!?!
10. vreau pantofi !
11.iar o sa citeasca mama...
12.imi place muzica tiganeasca
13. imi place sa dansez
14 cred ca am mostenit'o pe bunica, a castigat o sumedenii de premii la diferite concursuri de dans
15. sunt mereu ingrijita si am grija la tinuta
16. si cea morala..
17.ascult radiourile profm
18. .ro
19. m'as simti singura fara max
20. cainele meu.
21. am crescut cu el
22.o admir pe rona hartner
23. as vrea sa fac ceva maret in viata
24. acum sunt cam lenesa si confuza..
25. dar eu vreau.
26.as vrea sa deschid o cafenea cu chris.in casa bunicii din centru.
27. m'ar omora toata familia daca ar stii ca vorbesc serios..
28.chiar si eu ..dar inca nu realizez.
29.imi plac foarte mult pixurile
30. sa imi iau notite calumea...
31. sunt o persoana loiala.
33.cateodata mi'ar placea sa fiu mai mica de statura
34.desi acum mi se pare o prostie
35. imi place sa citesc, desi acum nu am foarte mult timp
36.ma complic cu detalii
37. nu tin minte ce nu ma intereseaza
38. printre florile preferate se numara floarea soarelui si nastureii
39.am tendinta sa cred ca ideiile mele sunt cele mai bune
40. desi de multe ori am nevoie de ajutor
41.
sunt o persoana care are nevoie de sprijin de atentie si de incurajari
42. rasfoiesc reviste de moda
43. si am o colectie mare de reviste de fotografie
44. imi plac eclerele
45.si rochiile negre
46..cu tocuri.
47.totul pana la minciuna.
48.sunt o feminista convinsa
49.sunt intai un prieten
50.iata'ne ajunsi la 50..cine ar fi crezut.
51. am crezut intr'o prietenie la distanta...
52.mi'e mai bine fara
53.sau macar la concluzia asta am ajuns
54.imi place sa ies din tipare
55. in orice..
56. ...vreau sa imi reuseasca viitorul cadou care o sa il fac.
57. as vrea ca Galatiul sa evolueze
58. dupa o cearta mananc ciocolata
59. ..sau orice.mananc...
60. ..asa de frustrata ce sunt.
61. mi'a placut cand am mers cu masina la altex si muzica era la maxim ... si cand am mers pe geam.
62. sper sa isi aminteasca mama...sau o sa faca o criza..dar i'am povestit.
63.cred. in fine.
64. sunt intelegatoare desi ma supar repede.
65. asta doar pentru ca am asteptari mari de la persoanele pe care le iubesc
66.imi ador familia, si istoria ei.
67. imi ador numele.intreg.
68.nu o sa fie altul ca el.el e.
69. asa se termina numarul meu de telefon .=))
70. am mereu in geanta mp4
71. nu plec fara ceas.
72. sunt punctuala.si cand nu sunt inseamna ca am avut o problema
73. merg la teatru.
74. nu vor fi actori la fel de mari ca cei ce au fost si cei ce inca mai sunt.
75. teatrul national.vreau sa merg.
76. sunt trista deseori. atunci am nevoie de liniste
77. si de atentie.
78. nu stiu cum o sa faci sa le imbini pe amandoua.
79.nu pot sa folosesc lucruri care nu imi apartin, cum nu pot sa scriu cu un pix care nu e al meu.
80.imi plac merele verzi si acre.
81. sa ma trezesc dimineata in asernuturi reci , sa fie racoare si soare .
82.ashton kutcher.
83. imi respect prietenii dar in special pe mine.
84. imi doresc un inel
85.natty-bedroom eyes
86. una din placerile vietii, sa mergi noaptea pe mijlocul strazii..
87. cand nu sunt de acord cu ceva nu il fac.valabil si pt profesori
88.
.. care imi citesc blogul
89. cand imi este frica imi tremura buza inferioara.
90. tin la traditia sarutatului sub vasc de anul nou.
91. am un anumit program si nu intervin in el.anunta din timp
92. nu ma trezi dimineata urat sau o sa ma suporti irascibila toata ziua si daca ai "noroc" si ziua urmatoare.
93. patul si unul din dulapuri imi ocupa jumatate din spatiul din camera
94.imi place toamna..
95. ma enervez repede.
96. ascult muzica inainte de culcare si dimineata.
97.cred in dragoste si in farmecul propiu.
98.citesc imdb
99. acum ma uit la take inake si cadir

arunc mai departe lui kali si oricui are rabdare.


3 comentarii:

Dek Stories spunea...

aoleu....dar chiar ai scris...99
şi într-adevăr...punctul final e maxim!

Dreams are free spunea...

64. sunt intelegatoare desi ma supar repede.
65. asta doar pentru ca am asteptari mari de la persoanele pe care le iubesc



si eu si eu:">



76. sunt trista deseori. atunci am nevoie de liniste
77. si de atentie.
78. nu stiu cum o sa faci sa le imbini pe amandoua.


si aici ma regasesc..desi nu ma inteleg nimeni, nici eu.


80.imi plac merele verzi si acre.

si mie:x

87. cand nu sunt de acord cu ceva nu il fac.valabil si pt profesori
88... care imi citesc blogul

=))))))



ok deci a fost genial..as fi vrut sa fie 999..foarte tare>:D<

Adi Vera spunea...

Deşi nu ţi-am dat semne, să ştii că te-am citit întocmai aşa. Şi nu pentru că aş avea eu vreun talent deosebit sau pentru că ai fi tu extrem d previzibilă, ci pentru că o făptură complicată, aşa ca tine, nu trebuie să cadă prea des de acord cu cele 9999 nuanţe ale sale