luni, 26 aprilie 2010

haha.sambataaaaaaaaaaaaa!!!!

















"Se ia:
O fata de nota 10;
Doi baieti;
O masina;
Un aparat foto;
Se pleaca fara nici o tinta exacta;
Dupa cateva ore de amestec iese o zi de neuitat.

Cam asa am plecat noi sambata ca sa pozam maci… si daca tot n-am gasit, ne-am distrat de minune ca sa fie totul bine.
Ce pot sa zic, m-am simtit minunat, am ascultat muzica, am vorbit, am ras pe burta, am iesit din cotidian cu o mica excursie fotografieca la Cotul Pisicii."

de la....


sunt perfect de acord! cu ce zice.pai asta ne face sa mai merge o data si inca o data si tot asa pana gasim macii :))
mai multe poze sunt uploadate la el ca julieta trage chiulul.adica eu.
si seara am incheiat cu un concert draguut si am facut pozeee si am fost adevarati party people.
acum ..the hangover.

Un comentariu:

SM.Art spunea...

cata distractie radiaza pozele:))