joi, 15 iulie 2010





















mi-e sete.incontinuu...si nu am mai scris de mult.ti-am asternut ieri cateva randuri pe o foaie si am pus-o in plicul pentru tine..mi-e dor.

vreau sa imi faci fotografii.cand dorm, cand ma plimb cand mananc.sa razi de felul in care imi tin mana cand dorm sau de cat de grabit mananc.de cum iti zambesc atunci cand ma intimidezi cu camera apoi vii repede spre mine sa ma saruti.

revin la a face eu fotografii .surprinzand frumustetea penelor udate de apa.regret.

2 comentarii:

Anonim spunea...

incredibil de frumoase pozele...frumusetea penelor udate de apa,prin obiectivul aparatului tau,capata viata,ma astept din secunda in secunda,sa iasa din poza si sa ma stropeasca...dar nu ies,si totul redevine real.

Măddă spunea...

foarte frumoase pozele... felicitari! :)