miercuri, 3 septembrie 2008

11:00

a fost cald.este cald.ne topim.mai ales daca ai un tata destept care zideste furtunul de scurgere la aerul conditionat si ala face o bucla astfel apa care trebuie sa iasa pe furtun se intoarce si curge prin aparat..ajungand pe gresie...pic pic pic pic pic pic pic......aaaaaaaaaaaa~x(asa..de dormit noaptea nici nu se pune problema...no air!!..am incercat sa adorm pe la 12..si nici varianta cu adormitu cu ajutorul mp4 nu mai da roade..in fine..faceam ca un elicopter ...si incepuse sa mi se faca foame..slabe sanse sa trec de caine...de cele doua usi fara sa ma izbesc in ele din cauza beznei..sa trec fara sa ii sperii pe ai mei si sa primesc ceva in cap...m'am apucat sa caut ceva cu care sa'mi umplu stomacul pana dimineata ..am gasit niste chestii cu ciocolata care ..nu,nu aveau consistenta unei menstruatii ca sucul de pe faleza dar ..erau CAM topite.uhm..le'am mancat..ma simteam ca si cum as fi mancat doua veverite care sunt imune la suc gastric..dupa a inceput sa ploo..m'am urcat pe geam..eram intr'o inertie pura..cand nu stiu cum..am ajuns la episodul cand ma bateam cu cainele( care iar pusese monopol pe covor..) sa prind si eu bun meritatul loc pe jos.am dormit imbratisati pana dimineata cand, nu stiu cum dar toata familia era la usa mea..toti pareau pierduti in vidul din capul lor incercand sa afle de ce sunt eu acolo.(nenorocitul a luat si patura!!!!...si cristina, cred ca si floarea..era sub el:)) )acum e la fel de cald..daca nu mai raspund inseamna ca m'am scurs pe undeva.
o sa revin dupa ce ma intorc de la piatra.o sa va trimit msn uri cum stau eu la racoare cu cristina sticlele de bere si gasca.

hai pa.
bee.

Niciun comentariu: