miercuri, 3 septembrie 2008

bolovanu' german 8->

din seria piatra neamt este devastat.
am fost la baraj...in fiecare dimineata
apoi la turn...apoi am fost in padure ..la maci..la....cloncanei
iarasi la turn
apoi la baraj..unde nu se poate inota
apoi iar in padure
apoi la baraj..iar(:
la 6 jumatata bancutele isi asteptau randu la soare..ne'am plimbat si cu telegondola..si da ..am stat in picioare..am facut poze pe geam..am fumat..doar juma de tigara ca ne'am trezit tarziu..capul nu ne'a incaput pe geam dar am scos mainile..
la 6 jumate energizantele se chinuiau sa isi faca efectul.pentru a acoperi ochii nedormiti..48 de ore..in care am stat treze..we are so proud!
am stat si cu picioarele pe bancheta.(mentionam ca eram innoroiate


bee: te tine sa sari peste?
criss: nu dar ma tine sa sar in! *smug*

Niciun comentariu: