miercuri, 3 septembrie 2008

sentimente fuzzy.


fiecare a simtit macar o data un sentiment fuzzy..un gol in stomac..si nu, nu era de la foame.era FRICA.... frica de a pierde ceva drag, frica de moarte, frica de esec, frica de întuneric sau, pur si simplu frica de a face fata unui moment oarecare din viata.frica de ceva mic.frica de a iubi.frica de un gandac.frica de curve.Toate au în comun starea aceea emotionala de disconfort psihic pe care am da orice sa nu o simtim. probabil cand cristina va citi postul acesta isi va aminti frica mea de ascensoare si de felul cum faceam cand aparatul scrasnea si eu intr'o brusca senzatie de pierdere a gravitatiei incepeam sa ma manifest-lucru ce o va amuza teribil.probabil va incepe sa rada epileptic reusind sa cada de pe scaun.am gasit intr'o chestie de psihologie despre sentimente fuzzy..si spunea ca frica de vid de exemplu, este una dintre cele mai exploatate în dezvoltarea capacitatii de a-ti învinge propriile limite.Sariturile de la mare înaltime sunt exercitii prin care frica de vid devine constructiva. adica m'as simti mai bine daca in timpul unei deplasari banale cu ascensorul sa se rupa socoteala si eu sa cad in gool??Frica de esec este un alt exemplu clasic. Angoasa permanenta a omului care se simte inferior.nu,nu ma simt inferioara ascensorului doar ca acum mie foame .mi'e foame tare.ingrozitor de tare.intre "tare" si " ma'duc'sa bag piticu in frigideru care e gol." si nu ma pot imagina stand cu stomacul gol intr'un ascensor.asa ca..nu stiu..ma duc sa prajesc gandacii vecinei. sau sa caut ceva care sa'mi umple stomacul pana se intoarce mama de la ..nu stiu unde s'a dus..
super crisISº°· º°·: lasă frustrările să iasă

bine.atunci...ma intorc la regina damnatilor:))))
* multumesc de carte criss* te ador*
bee.

Niciun comentariu: